PŘIHLÁŠENÍ
NOVINKY
Komentář ze dne: 23.02.2008 22:09:45     Reagovat
Autor: [kruk] - (kruk@banicek.com)
Titulek: ruky hore, gatě dole...
čoupis zahrál kupodivu solidně v Liberci, ale dnes opět standart = hrůza a děs... nejlepší Bystroň!!! škoda, že Otepka neřešil pár brejků líp... kde neměl zpomaloval-kličkoval, kde měl, tak nesmyslně kopal někam dopředu... no a jak psal kajsik Minolta - co budou dělat se středem??? příští zápas to opět vidím o jednu neodpískanou ruku navíc tzn. v Plzni tři neodpískané penalty...:-)

Komentář ze dne: 24.02.2008 00:35:07     Reagovat
Autor: [Vita] - '..'
Titulek: Re: ruky hore, gatě dole...
Zpomalení akce bylo mnohokrát - ale myslím, že často neúmyslně. Terén byl, ač to možná nevypadalo, velmi těžký.

Komentář ze dne: 24.02.2008 00:17:08     Reagovat
Autor: [Drobek] - Michal Žídek (drobek@banicek.com)
Titulek: Byzi
Dal super gól i svěrki super chlopi díky adalší pokud možno 3 bodové skalpy. Baník pičo

Komentář ze dne: 24.02.2008 01:15:25     Reagovat
Autor: [Emil] - (emil@banicek.com)
Titulek: Ragby
Francie prosrala. No co se dá dělat, třeba jste fandili Angli. Já jsem v té době fandil Radegastu, takže jsem to neviděl. Ale viděl jsem Čoupka. Ten chlapec dokáže obdivuhodně zabojovat o míč a načež ho zcela neobdivuhodně odkopne do nejméně výhodného prostoru. To nemůže být náhoda.

Komentář ze dne: 24.02.2008 07:39:51     Reagovat
Autor: [samuell] - (@)
Titulek: Banik Forever....
Nejdulezitejsi jsou 3 body, Bystron s Otepkou nejlepsi na hristi!!!! A to panove ze se panu Coupkovi nepovedl jeden odkop a byla z toho nejvetsi sance Zlinas tim souhlasim ano!!!! Ale jinak odehral velmi povedeny zapas, az na to ze pan Micola toho do zadu moc neodbrani, a tak se to na nej vali!!!! No jo pana Mageru uz tady nikdo nekritizuje, ale reknete mi kdo to bude kdyz nebude Coupek hrat????

Komentář ze dne: 24.02.2008 08:18:18     Reagovat
Autor: [minolta] - '..'
Titulek: Re: Banik Forever....
Mám na včerejší výkon Čoupase podobný názor - tu situaci před tou šancí hrál zbytečně složitě, byl tam i možná nějaký drn a tak se bál, že to netrefí. Pak měl ještě jednu minelu v 1. půli, ale jinak si myslím, že odehrál slušný zápas. A s tím Čouldou je to fakt, dozadu to bylo špatné a dopředu ještě o kus horší....

Komentář ze dne: 24.02.2008 09:16:18     Reagovat
Autor: [Emil] - '..'
Titulek: Re: Banik Forever....
A četls tady něco jiného, než píšeš? A proč do toho taháš Mageru?

Komentář ze dne: 24.02.2008 09:37:00     Reagovat
Autor: [karlos] - '..'
Titulek: Re: Banik Forever....
Doufám, že nechceš říct, že Magera hrál včera špatně. Byl s byzim, rudou a svěrkym nejlepší na place

Komentář ze dne: 24.02.2008 10:27:21     Reagovat
Autor: [Lovana] - '.Lovana.'
Titulek: Re: Banik Forever....
Vysvětli mi, za co bychom Magiho měli kritizovat??? :-O Vždy posledního půl roku hraje snad nejlépe od té doby co v Baníku je.... Probuď se...

Komentář ze dne: 24.02.2008 11:13:59     Reagovat
Autor: [Dr.tOOOm] - (tomasdryjak@seznam.cz)
Titulek:
nemyslim si že ten gol byla vyloženě Vaškova chyba-kde byli ti obránci že nechali soupeře dorážet. Chybu udělali i Vašek, i obránci kteří měli počítat s tím že se míč odrazí... Čoupek ale nezkazil jen jednu přihrávku-minimálně polovina z těch delších přihrávek se mu nepovedla-šla buď mimo hřiště nebo ke Zlínským obráncům kteří tak získali míč bez boje (posledních dvacet minut už se k Čoupkovi přidala většina hráčů a míče se zbytečně zbavovali a pak se mohli uběhat).

Komentář ze dne: 24.02.2008 17:51:03     Reagovat
Autor: [samuell] - (@)
Titulek: karlos a hlavne EMIL :o)
Panove asi jste me vubec nepochopily, ja prece nepsal ze Megy hral spatne, ba naopak souhlasim s nazorem ktery tady uz zaznel, s Bizim, Rudou a Sverkym patril k nejlepsim na hristi!!! Ale prijde mi, ze se vzdycky najde nekdo kdo se tady kritizuje, a ma otazka znela, kdo to bude kdyz nebude Coupek hrat??? Pred tim to byl Megy ted Coupek, a kdo potom EMILE?????

Komentář ze dne: 24.02.2008 18:03:13     Reagovat
Autor: [kulajar] - '..'
Titulek: Re: karlos a hlavne EMIL :o)
Samuel a nespletl sis trochu weby? Nemám pocit, že se právě na tomto webu kritizoval neustále Magera. Stejně jako mám pocit, že se nyní nekritizuje stále (a jenom) Čoupek.

Komentář ze dne: 24.02.2008 18:07:19     Reagovat
Autor: [ammy] - '.ammy.'
Titulek: Re: karlos a hlavne EMIL :o)
sice oslovujes jine - ale snad muj nazor taky nebude vadit... kritizovat se tady - stejne jako chvalit - bude vzdy ten, kdo si to zaslouzi, jiste je to vzdy nazor pisatele, ale pochybuju, ze si tady po KAZDEM zapase prectes, ze hrac X byl vzdy nejhorsi na place a hrac Y vzdy nejlepsi - vim o jednom takovem specialistovi, ale ten pise na jine adrese... mas-li jiny nazor - mrkni na hodnoceni Coupajse po Liberci a Zehiho po Liberci a v poslednich dvou pripravacich

Komentář ze dne: 24.02.2008 18:34:08     Reagovat
Autor: [Lovana] - '.Lovana.'
Titulek: Re: karlos a hlavne EMIL :o)
Nehledě na to, že ti dva které oslovuješ a to zejména karlos se Magiho snaží pokud možno (pokud opravdu nehrál jak trotl) "bránit" před nadávkami ostatních... Takže tito dva opravdu nejsou z těch, kteří když vidí Magiho zvedají oči v sloup jen ho viíd na soupisce... A to samé je to i s Čoupisem... Jenže u Čoupise je problém, že byť třeba včera nezahrál špatně, tak prostě ta jeho minela, po které jsme málem dostali gól tam byla... A to je právě to... Že on si tu jednu minelu neodpustí ve většině zápasů...

Komentář ze dne: 24.02.2008 23:11:33     Reagovat
Autor: [Emil] - '..'
Titulek: Re: karlos a hlavne EMIL :o)
Samuelli: pokud jsi příspěvky četl pořádně, tak bys nemohl napsat takovou hovadinu. Já jsem tě pochopil, proto jsem se ptal, proč tady taháš případ Magiho! Protože tady se Magi kritizoval, jen když si to zasloužil (a ode mne myslím ani tehdy ne, protože Magiho jsem naopak vždy obdivoval, i před jeho odchodem na Kladno. Obdivuji jeho hru se zdviženou hlavou, trvdím, že to dokázal kdysi jen Šreiner. Dobře je to vidět hlavně na přípravách, když stojíš u hřiště). Rozhodně se mu tady nenadávalo, alespoň ne od členú EM (pokud se objevil nějaký trotl v diskuzi, za to nemůžeme!) - jak píší ostatní. A jak říkám, pokud jsi četl pořádně, tak já jsem napsal, že Čoupis dokáže obdivuhodně zabojovat o balón a stejně obdivuhodně to pak zdupat (nechytej mě za slovíčko). A napsal jsem, že to nemůže být náhoda, protože to dokáže jak proti spartě, tak proti Lipině, tak proti Zlínu - druhou část věty jsem neuvedl, myslel jsem, že člověk, který sleduje fotbal to musí pochopit. Takže já se na Tebe rozhodně n

Komentář ze dne: 24.02.2008 23:19:48     Reagovat
Autor: [Emil] - '..'
Titulek: pokračování
ezlobím, že mě za něco kritizuješ, rozhodně Ti neupírám právo na Tvůj názor, ale nesnesu, když mi někdo podsouvá něco, co jsem neřekl a nenapsal. Na to jsem dost alergický, protože v současnosti je to takový trend! A dost lidí toho zneužívá při ovlivňování názorů druhých (ale nebudu tady zatahovat do profesionální novinařinu a politiku, kde je to toto normální, proto mě to tak sere!!!). Takže BP a vzhůru na Urquell!

Komentář ze dne: 25.02.2008 08:16:02     Reagovat
Autor: [petto] - '.petr tomasek.'
Titulek: Re: Re: karlos a hlavne EMIL :o)
Presne tak..clenove EM jsou bozi,kdyz ma nekdo jiny nazor-je trotl!!(a jestli napisete,abych Vas nechytal za slovicko,tak zmente slovnik). Jeden z trotlu.

Komentář ze dne: 25.02.2008 08:30:13     Reagovat
Autor: [Lovana] - '.Lovana.'
Titulek: Re: Re: Re: karlos a hlavne EMIL :o)
Pozor!!! Nikdo neřekl, e je trotl každý kdo není EM!!! Ale prostě pokud je někdo vysazený na určitého hráče a nadává mu už v tu chvíli kdy nastupuje... A takových je víc... Ať už je to Magi, Čoupis nebo třeba Vašek... A pokud někdo teďka po sobotním zápase nadával na Mageru, že hrál jak debil a podobně, tak to pro mě trotl je...

Komentář ze dne: 25.02.2008 17:04:27     Reagovat
Autor: [petto] - '.petr tomasek.'
Titulek: Re: Re: Re: Re: karlos a hlavne EMIL :o)
Hmmm,pro trotla je kazdy trotl-jak by rekl Forrest Gump:)) Dovolim si jen pripomenout,ze v dobach,kdy za Banik hral Stanek,rady EM troubily na poplach uz v letni prestavce. Trotl.

Komentář ze dne: 25.02.2008 18:05:19     Reagovat
Autor: [Lovana] - '.Lovana.'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: karlos a hlavne EMIL :o)
Takže chceš říct že jsem trotl? Ještě jedna věc... Když udělá jednu chybu Vašek a je z toho gól, tak je hned kretén atd. a nikoho nezajímá, že jinak celý zápas odchytal skvěle... Ale když jednu chybu uděla Čoupis tak je to v pořádku... Dodávám takovou chybu jakou udělal... Ano, Mičola těch chyb možná udělal víc, ale po jeho chybě Zlín neměl takovou tutovku jako po té Čoupisově... Zaplať panbůh, že před Forestem tam skluzem dojel Zbožínek nebo kdo to byl... Možná, že kdyby z toho byl gol, mluvil by jsi jinak... Jinak odehrál slušné utkání, ale ta chyba přostě zastíní všechno ostatní... Tak jako Vaškův výkon v Liberci pro hodně lidí zastínil ten gól...

Komentář ze dne: 25.02.2008 08:54:47     Reagovat
Autor: [ammy] - '.ammy.'
Titulek: Re: Re: Re: karlos a hlavne EMIL :o)
kde mas tady napsano, ze kdo ma jiny nazor je trotl? diskuze sla o neustale kritice hracu - coz si myslim - a klidne me vyved z omylu - ze v clancich se tady umi kazdy hrac jak pochvalit, tak "poplivat" samozrejme podle zasluh (nikoli podle jmena) a clanek je vzdy nazorem (pohledem) autora, kazdy fanousek/ctenar jiste ma pravo na svuj nazor, ktery muze prezentovat at jiz vlastnim clankem, nebo v komentarich... ukaz mi jediny pripad, kdy tomu bylo jinak a zvu te na pivo nebo kofolu, podle toho, co pijes/muzes pit

Komentář ze dne: 25.02.2008 16:58:47     Reagovat
Autor: [petto] - '.petr tomasek.'
Titulek: Re: Re: Re: Re: karlos a hlavne EMIL :o)
Rozhodně se mu tady nenadávalo, alespoň ne od členú EM (pokud se objevil nějaký trotl v diskuzi, za to nemůžeme!)..je to dost prukazne?:))) A co se tyka prezentace vlastniho nazoru-to zajiste kazdy fanousek ma;jde o to,jakou pote schyta kritiku z rad EM(coz samozrejme beru-mate na to take pravo,ale v momente,kdy je kritizovan clen EM,vystoupi na jeho obranu linie soukmenovcu,kteri dotycneho kritika doslova zavali:))) ) Trotl P.S.Diky za pozvani,urcite se ozvu:))))

Komentář ze dne: 25.02.2008 18:32:57     Reagovat
Autor: [ammy] - '.ammy.'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: karlos a hlavne EMIL :o)
ted nevim, koho mas na mysli, komu se nenadavalo... asi mi unikla nit - kdyz tak napovez... to, ze prezentovat vlastni nazor muze kdokoli, je fakt, na kterem nic nezmenis, i kdyz o tom budes psat cokoli - pokud ale nekdo napise do komentaru neco, co se tohoto webu tyce a neni to pravda - holt se ozvu... Libil se ti v zapase nekdo, kdo se nelibil nekomu jinemu? Klidne to napis, at uz do komentaru, nebo mi to posli jako clanek - ja ti ho bez problemu zverejnim. Na druhou stranu nepis o nas, ze tady permanentne kritizujem nekoho, i kdyz zahraje dobre - to jsi skutecne na spatne adrese, takove clanky najdes nekde uplne jinde

Komentář ze dne: 25.02.2008 18:39:09     Reagovat
Autor: [ammy] - '.ammy.'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: karlos a hlavne EMIL :o)
mas-li na mysli, ze se tady NIKDY nenadavalo na Magiho, tak to te zklamu... to k nam asi dlouho nechodis - i Magi si toho tady schytal hafo, a ne ze ne... pokud jsi myslel nekoho jineho - tak opravdu musis napovedet, ztratil jsem se v te hromade myslenek

Komentář ze dne: 25.02.2008 18:52:22     Reagovat
Autor: [Emil] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Re: Re: Re: karlos a hlavne EMIL :o)
Trochu to upřesním, protože orientace začíná být složitá. Dovoluji si tedy podat trochu vysvětlení: Magi byl tady mockrát kritizován. Ale nikdy nikdo z EM mu tady nenadával předem. A pokud mu někdo nadával předem, tak to byl nějaký trotl v diskuzi a proti tomu nic nenaděláme. Asi tak toto vzniklo a začalo z původní diskuze se Samuellem, kde došlo taky k několika vzájemným nepochopením, které se už snad vysvětlily. Ale na základě tohoto druhého odstavce vstoupil do diskuze PetTo a myslí si, že tvrdím, že všichni, kdo mají jiný názor, jsou trotli. Což je blbost, ovšem on to nechce pochopit, takže těžko s tím něco dělat.

Komentář ze dne: 25.02.2008 07:29:57     Reagovat
Autor: [samuell] - (@)
Titulek: respekt!!!!!!!!
kulajar zrovna ty jsi zdarny pripad!!!!!

Komentář ze dne: 25.02.2008 08:53:12     Reagovat
Autor: [kulajar] - '..'
Titulek: Re: respekt!!!!!!!!
Ano, souhlasím s Tebou. Já jsem největší kokot. Já umím jenom kritizovat, navíc fotbalu nerozumím. Ptám se sám sebe, proč to vůbec dělám. Zatím mi moje božské ego nedalo odpověď. :-))))

Komentář ze dne: 25.02.2008 15:02:04     Reagovat
Autor: [samuell] - (@)
Titulek: kulajar
Omlouvam se jestli jsem se te nejak dotkl, to jsem opravdu nechtel!!! Myslim si ze tenhle web ja na vysoke urovni a to taky diky tvym prispevkum, tak uz toho dohadovani nechame a budeme Baniku prat jen to nejlepsi:o) zajimalo by mne, jaky mas tip na Plzen?

Komentář ze dne: 25.02.2008 15:36:20     Reagovat
Autor: [kulajar] - '..'
Titulek: Re: kulajar
samuel: OK, netřeba se omlouvat. Já zásadně netipuji, ale dobré pro nás bude to, že nehraje Vari.

Komentář ze dne: 25.02.2008 18:17:54     Reagovat
Autor: [Patriot] -
Titulek: Mě tady nikdo nebije
Mě tady nikdo Same nebije