Přidat nový komentář
Komentář ze dne: 16.05.2010 11:11:05
Reagovat
Autor: [karlos] - (karlos@banicek.com)
Titulek: 100% souhlas
Tak jak jsem do včera ignoroval jeden pokřik, tak po včerejšku už ho nikdy ignorovat nebudu. A.C.A.B.
Komentář ze dne: 16.05.2010 11:11:32
Reagovat
Autor: [Emil] - (emil@banicek.com)
Titulek: Zápas
zkurvili ti tři idioti ve žlutém a ACABi dokurvili skvělý zážitek z posledního výjezdu i celé sezóny. Tu prvotní bezvýznamnou příčinu jsem viděl (a ne sám) dost přesně, pokud ji pořadatelé nezvládli a hned volali po zásahu, tak mě napadá jediné (vstup ACAB na tribunu pak už byl vyloženě provokativní)- připravená odveta za ostravský zásah proti SKS a ACS. Pokud tomu tak bylo, tak bych jim poradil, ať si najdou nějakou louku a tam si své problémy vyřídí mezi sebou mimo zraky fanoušků a na stadionech ať dají pokoj!!! PS: velké poděkování patří trenérovi a hráčům za jejich postoj!
Komentář ze dne: 16.05.2010 12:27:24
Reagovat
Autor: [Tomstersson] - '.Tomas.'
Titulek: Re: Zápas
mohl bys tady, prosim Te, tu bezvyznamnou pricinu rozepsat blize. Byl jsem kousek, tak bych rad vedel, jestlis to videl podobne. Diky moc
Komentář ze dne: 16.05.2010 12:41:10
Reagovat
Autor: [...] - '..'
Titulek: Re: Re: Zápas
přidávám se k žádosti k oboum... já prvotní záminku neviděl vůbec, takže nevím ..
Komentář ze dne: 16.05.2010 12:51:43
Reagovat
Autor: [Emil] - '..'
Titulek: Re: Re: Re: Zápas
Viz Pokec 125968
Komentář ze dne: 16.05.2010 14:56:47
Reagovat
Autor: [Emil] - '..'
Titulek: Doplnění
Jestli jste četli oficiál, tak tam píší něco v tom smyslu, že došlo ke konflitu mezi Městskou policií a 20 fanoušky před stadionem! Následkem toho mohlo být to, co popisuji na Pokecu. Ale to teď není podstatné (i když by mě taky zajímalo, co jste viděli vy), spíše mě zaráží, zda konflikt kohokoliv s MP před stadionem dává zákonný podklad k žádostí pořadatelů o zásah PČR v prostorách stadionu a pak přímo na tribunách! I v tom památném Brně došlo k oddělení situace na dráze a v hledišti a tady došlo k spojení situace před stadionem se situací v hledišti! Jsem čím dál spokojenější, že jsem včera přispěl do čapky (snad to byla ta pravá čapka).
Komentář ze dne: 16.05.2010 15:36:40
Reagovat
Autor: [Tomstersson] - '.Tomas.'
Titulek: Re: Doplnění
Byl jsem v ten moment u fronty na guláš :-)
Nicméně z toho, co jsem viděl, tak se tam jeden týpek dostal přes pořadatele, kteří evidentně nesouhlasili s jeho vstupem na stadión...více jsem neviděl.
Komentář ze dne: 16.05.2010 13:14:43
Reagovat
Autor: [Kebik] - Lukáš Dlouhý (D.LO@seznam.cz)
Titulek: no comment
Baníkovec jsem na výjezdy jezdím. ACABY nesnáším. policejní provokace je a bude ale kurva chlapi.... proč takový humbuk? sedačky bordel.... Zbytečně...
Komentář ze dne: 16.05.2010 16:25:00
Reagovat
Autor: [stanislav] - Josef Topolanek (standa.poruba@seznam.cz)
Titulek: vztek ?
nesouhlasím s přerušováním zápasu krzevá dění v hledišti, pokud nezasahuje do dění na hřišti.rozhodně to ovlivnilo průběh zápasu a 2x zastavilo rozjetí Baníčku. Ovšem o debilismu a primitivismu je nutno hovořit u tzv. FANS. Jsem pro radikální způsob řešení " takovou zvěř "a vidět ji bylo , patří vybít. Jen nemohoucnost demokracie tomu brání aby se hulvátství, násilí, chuligánství apod. vymýtilo.Tito primitivové nemajímezi lidmi co pohledávat. Já bejt a škoda ,že nejsem u těžkooděnců tak je pozabíjím.Respect před zákonem je nutný !!!
Jinak souhlasím,že Baníčku to ublížilo ve hře,ale mnohem víc v popularitě, protože kolemsedící a všichni ,kteří to viděli už hodnotí Baníček ,že jsou to promitivní ku... z Ovy. To jsme chtěli? To se nedá " okecat. Primitiv je hold primitiv a patří zavřít a nepouštět na fotbal, kde se lidé chtějí bavit hrou a ne sledováním přiblblých primitivních FANS.....PS " omlouvám se za termíny,ale kromě jiného mě pobouřil tento ospravedlňující ??
Komentář ze dne: 16.05.2010 16:40:05
Reagovat
Autor: [Lovana] - '.Lovana.'
Titulek: Re: vztek ?
Takže máš pocit, že za všechno co se včera dělo mohli "fans"? A nevšimla jsme si, že by tento článek ospravedlňoval něco co udělali "fans"... Ale co mi vadí ještě víc, jsou všichni ti "inteligenti" (zejména pak ti co jsou na stadionu a vidí co se děje), kteří háží všechny do jednoho pytle... A podle toho co píšeš, jsme vlastně primitivní ku... z Ovy všichni kdo jsme včera byli v sektoru, byť jsme nic nedělali... :-!
Jo a mimochodem, ono třeba použití slzáku bylo naprosto luxusní... Slzákem to schytala komplet celá tribuna za brankou bez rozdílu...
Ale rozhodně se nezastávám těch, kteří tam měli potřebu do cajtů nabíhat a kopat, ti si za to, že dostali po tlamě mohli sami... Ale bylo určitě i hodně takových, kteří dostali naprosto nezaviněně... Údajně i ženy a vozíčkář...
Komentář ze dne: 16.05.2010 16:43:32
Reagovat
Autor: [Tomstersson] - '.Tomas.'
Titulek: Re: vztek ?
Mě by zajímala jedna věc. Byls tam včera osobně? Pokud ano, kde jsi stál, když konflikt vypukl.
Komentář ze dne: 16.05.2010 16:53:27
Reagovat
Autor: [sarojan] - '..'
Titulek: Re: vztek ?
co to tu meleš za nesmysly???acab uzavřeli všechny východy bylo tam spousta střízlivých a slušných lidí co chtěli ze strachu opustit sektor a nebylo jim to umožněno,samozřejmě byly taky i lidi pod vlivem a ti se potom co jim neumožnili odejít chovali už jinak,byl jsem toho svědkem acab se prostě chtěli bít,až potom tam přišel jeden s nich (zřejmě velitel)co je uklidnil a pak už bylo i lidem umožněno opustit svobodně sektor,vše se dělo na okraji tribuny,kde v podstatě k žádným útokům na acab nedošlo,přesto se až do zklidnění velitelem chovali i k slušným fanouškům agresivně,jejich cílem musí být potírat adresně toho kdo porušuje zákon a ne napadat nevinné lidi za to že mají stejné vyznání či symboly,potom to není demokracie,ale anarchie a pak se není co divit,že se lidé k nim chovají agresivně ono s plnýma očima slzáku a strachem o své známé a rodinné příslušníky bys to asi viděl taky jinak - zásah byl prostě mesmyslný a vše co se děle dále padá na vrub acab
Komentář ze dne: 16.05.2010 17:08:11
Reagovat
Autor: [Emil] - '..'
Titulek: Re: Re: vztek ?
Plný souhlas!!!
Komentář ze dne: 16.05.2010 17:26:39
Reagovat
Autor: [kulajar] - '..'
Titulek: Re: vztek ?
A Ty jsi to viděl z internetu, na TVhovno nebo z rychlíku?
Komentář ze dne: 16.05.2010 17:33:01
Reagovat
Autor: [Vita] - '.Vita.'
Titulek: Re: vztek ?
Nemáš pocit, že si v těchto po sobě jdoucích větách "trochu" odporuješ?
"Já bejt a škoda ,že nejsem u těžkooděnců tak je pozabíjím.Respect před zákonem je nutný !!!"
Komentář ze dne: 16.05.2010 18:00:50
Reagovat
Autor: [ammy] - '.ammy.'
Titulek: Re: vztek ?
fakt uz to nehul to svinstvo
Komentář ze dne: 16.05.2010 19:33:34
Reagovat
Autor: [ťava] - '..'
Titulek: Re: vztek ?
jestli se tu někdo zastává ACABů,za zákrok v Příbrami, je stejný zmrd jako oni !!!... a jestli někdo dokonce schvaluje fízlovskou brutalitu a ešče chce pozabíjet fandy klubu, kterému asi taky drží palce, tak je dvojnásobný zmrd !!! ... na většího primitiva, když se tím termínem tak oháníš, jsem už dlouho nenarazil...
Komentář ze dne: 16.05.2010 19:40:00
Reagovat
Autor: [karlos] - '..'
Titulek: Re: vztek ?
Sorry, ale já nebudu na tebe reagovat, jako mojí kamarádi níže. To je slušně. Já ti napíšu jen jedno. Jsi kokot. Pokud se chceš dovědět, více, klidně mi pošli meil a já ti do něj napíšu, co mi osobně řekl jeden můj bývalí spolužák, co dnes dělá tuto " práci" Takž A.C.A.B. a nikdy jinak.
Komentář ze dne: 16.05.2010 19:15:00
Reagovat
Autor: [onula] - ondřej (kyklopos@email.cz)
Titulek: Klídek!
No no, hoši (a děvče), uklidněte se. Hádkama nic nevyřešíte! Ano,mezi A.C.A.B jsou hovada, ale zas musim řict, že museli prostě zasáhnout kvůli těm sedačkám! Ale zas tak moc, teda nemuslei, hovada jedna! Nu to je už jedno, prostě se to tak událo, a je to za námi, svět se točí dál, tak se nehádejte kvůli tomu!
Komentář ze dne: 16.05.2010 20:01:36
Reagovat
Autor: [zzzuzka] - Zuzana Sahligerova (sahligerova@sclub.sk)
Titulek: nezastavam sa nikoho ale...
ale tento clanok je vratane fotiek dost ucelovy - chybaju tam fotky zo zaciatku celeho bordelu a to tie, kedy to boli "fans", ktori vsetko odstartovali... to co uz bolo dalej, bolo len dalsie hrotenie situacie z obidvoch stran... nemysli si, ze zakrok policie bol primerany, ale taktiez si nemyslim, ze tych par "fanusikov" sa spravalo rozumne, to urcite nie... napriklad na pozeranie futbalu si neberiem kuklu... a dorazilo ma, ked som niekomu povedala, nech netrha tu sedacku a preco to robi, odpovedal mi "ja ani nevim"... to hovori asi za vsetko... som rada, ze bola taka velka ucast, ale radsej idem na vyjazd, kde pride aj v pondelok 200 skalnych a ziadne problemy nie su, ako ked pride 900 fandov, pritom min. 20 z nich tam pri svojom spravani neslo primarne fandit...
...pri tom zaciatku som bola - niekoho nechceli pustit na stadion - neviem ci opravnene, alebo nie, avsak toto sa stava na kazdom zapase baniku, a zatial som nikde okrem sparty a pribrami podo
Komentář ze dne: 16.05.2010 20:25:08
Reagovat
Autor: [Lovana] - '.Lovana.'
Titulek: Re: nezastavam sa nikoho ale...
Fotky nejsou účelové, fotky jsou ty, které se podařilo vyfotit... Na úplný začátek akce jsem tam nebyla, tudíž tady ty fotky nemohou být, ani kdybychom chtěli... Přišla jsem tam až ve chvíli, kdy už se na ně řvalo i když dost brzo po tom kdy se řvát došlo... ale na úplný začátek jsem tam nebyla...
jinak si myslím, že se dá celkem souhlasit s napsaným...
Jestli nekdo trhá sedačku a ani neví proč, tak to je samozřejmě špatné... A nezastávám se takových... Stejně tak jako těch co měli snahu tam do nich nabíhat a podobně... ale stejně tak nesouhlasím s použitím rozbušek od cajtů...
Komentář ze dne: 16.05.2010 22:27:52
Reagovat
Autor: [ammy] - '.ammy.'
Titulek: Re: nezastavam sa nikoho ale...
holka tomu nerozumim - ty jsi byla u zacatku konfliktu (takze za branou) pak jsi prosla tim "bojistem" a sla jsi na tu stranu, kde se to latalo a jeste ses stihla ptat tech, co hazou sedacky, proc to delaji? no to uz jen chybi, abys mela priste sebou kameru a priste to peclive zdokumentovala - a nebude potreba se dohadovat, jestli to prepiskla ta ci ona strana ;-)
Komentář ze dne: 17.05.2010 22:07:24
Reagovat
Autor: [newbornFCB] - '..'
Titulek: Re: Re: nezastavam sa nikoho ale...
Kámo, dybys nebyl předtím negriloval a stál před zápasem ve frontě na pivo, tak víš, že se tohle všechno dalo stihnout...
Mě spíš zarazilo, jak v levé části naši borci napadli asi 70-ti letého dědu v oranžové vestě.
Komentář ze dne: 16.05.2010 20:41:28
Reagovat
Autor: [marinFCB] - Marin (nagkill@email.cz)
Titulek: Fotky
Fotky nedávejte na net a videa taky týkající se konfliktu. Jen uškodíte našim viz. magoři co dávají videa z Příbrami na youtube, které teď analizujou ACAB. Viz dnešní záběry na TV PRIMA.
Komentář ze dne: 16.05.2010 21:32:34
Reagovat
Autor: [kulajar] - '..'
Titulek: Re: Fotky
Ale no tak ... trochu soudnosti. Ty si opravdu myslíš, že ACAB nemá vlastní a daleko lepší záběry než Ty, které někdo hodí na net?
Komentář ze dne: 16.05.2010 22:29:43
Reagovat
Autor: [ammy] - '.ammy.'
Titulek: Re: Fotky
a na tech "nasich" fotkach vidis neco zavadneho ze strany nasich fans? :-o ja tam vidim par lidi, co popiji pivko, pak co dlabou klobasy - a pak co se diva, co se deje
Komentář ze dne: 16.05.2010 22:06:39
Reagovat
Autor: [Milan] - (Siki.Milan@seznam.cz)
Titulek: lovana
nesouhlasis s rozbuskama... nevim, ale v kuzi policajtu (i kdyz to byla i jejich vina) kdyz na tebe jde horda rozvasnenych culiganu a zatlaci te do kouta a mlati, tak nemaji jinou moznost, nez toto. Ne vždy jsou rozbušky na místě, někdy jsou vážně zbytečné, ale většinou tak rozeženou dav, co ndokážou uhlídat a jedině tím ho účelově rozeženou....
Komentář ze dne: 16.05.2010 23:18:24
Reagovat
Autor: [Hammass] - (Magors@seznam.cz)
Titulek: A.C.A.B.
No, tak k některým co tady píší pěkné HOWNA se ani nebudu vyjadřovat, jen mám pocit, že na fotbal možná chodí, ale v životě nebyli na výjezdovém zápase, proto mě docela zaráží, že mají potřebu se vyjadřovat k něčemu o čem nemají páru...
pro ty ostatní co na výjezdy jezdí, a přeci mají tendence psát něco ve stylu "rozhodně nesouhlasím s chováním těch 20", "nelíbili se mi opakované náběhy" atd, asi jen jedno... jak to dopadlo na Spartě, když tam tito zlobivci nebyli, resp.bylo jich minimum? policie a securiti si tam dělali co se jim zlíbilo, a nedělalo jim problém mlátit decka, ženské, důchodce...ono totiž není policie ta, která nám pomáhá a chrání, ale právě ti, které tady máte tendenci odsuzovat...proto budme rádi, že tady jsou, protože oni jsou ta síla, která ostatním chybí...a ruku na srdce, kdo z vás tady na či po nějakém výjezdu neměl 100 chutí nějakého fízla přetáhnout nebo praštit, poté co zažil jajich aroganci, agresivitu, nepostižitelnost, hm?!?
je to
Komentář ze dne: 17.05.2010 09:48:51
Reagovat
Autor: [...] - '..'
Titulek: Re: A.C.A.B.
noo tak to máme nehorázné štěstí, že tě tady máme, co pořád jezdí a tak všemu rozumí a může nám to vysvětlit ... kdyby si projevil aspoň trochu soudnosti a empatie ...
Komentář ze dne: 17.05.2010 13:04:37
Reagovat
Autor: [Hammass] - '..'
Titulek: Re: Re: A.C.A.B.
Hm, pan(í)e bez jména, tím cynismem jsi mě ted úplně zesměšnil(a)... pokud se ti na ném přízpěvku něco nelíbilo, mohl(a) jsi to okomentovat normálním způsem a bez té jisté dávky arogance, kterou tam cítím... apropo: soudnost jsem při psaní komentáře projevil, jen by mě zajímalo, ke komu mám dle tebe projevovat empatie...
Komentář ze dne: 16.05.2010 23:19:45
Reagovat
Autor: [Hammass] - (Magors@seznam.cz)
Titulek: A.C.A.B.
...je to jen pro zamyšlení pro ty co jezdí a ví...
Komentář ze dne: 17.05.2010 11:06:46
Reagovat
Autor: [oldaK] - (okrpec@gmail.com)
Titulek: K začátku střetu...
Stál jsem v první řadě nahoře na tribuně.. Když jsem se otočil, viděl jsem tak 10 našich fanoušků jak doslova zasypávají údery hlavy cca 3-4 chlapů v černých uniformách (ne těžkooděnců), z čehož jsem vydedukoval, že šlo o Městskou policii. Strážníci byli přesně v jedné z branek na stadion. Fanoušci, kteří je mlátili je napadli zevnitř stadionu. Trvalo to několik desítek sekund. Padlo tam skutečně mnoho (i když ne moc přesných) ran. Za chvíli dorazili težkooděnci a postupně se posouvali do sektoru (přesně jak na těch fotkách). Nevím co se stalo před stadionem, ale vím, že útok na strážníky přišel zevnitř stadionu (tipnul bych, že stejně na ně útočili i někteří mimo stadion). Když vstoupila zásahovka brankami na stadionu (to co zachycují fotografie), posouvala se velmi pomalu dovnitř v obraném tvaru. Na nikoho neútočila. Kolem pobíhalo cca 10 idiotů a napadalo je slovně a polívali je pivem. Potom zvenku vletěl do policajtů fanoušek, povalili ho na zem (bez nějakých ran) a dali mu pouta.
Komentář ze dne: 17.05.2010 11:08:07
Reagovat
Autor: [oldaK] - '..'
Titulek: Re: K začátku střetu...
To zneužili kroužící baníkovci a zintenzivnili napadání... Ještě tři poznámky: 1) kdyby se policie v tuto chvíli stáhla, asi by se to rychle uklidnilo. A nedošlo by k tomu co bylo v sektoru. 2) Upřímně - kdo z vás neví, že mlátil strážníka městské policie je trestný čin?! Řada z nás může být ráda, že policie (ať už z jakéhokoliv důvodu) přistupuje k těmto věcem poměrně laxně - představte si, že vás zastaví na cestě hlídka, vy vylezete a napálíte je do obličeje - jdete sedět a jste vyřízení...na stadioně ale je to pro mnohé naprosto normální. Proč? 3) Naši fanoušci poškodili náš klub. Místo hymny a supportu jsme polovinu času sledovali dění za tribunou a střídavě pořvávali na policii. A kotel by si měl uvědomit, že pokud skanduje "Všichni co tu stojíme..." tak rozděluje vlastní fanoušky, to prostě většina nikdy řvát nebude (ta většina, kvůli které někdo investuje do fotbalu) - jinak samozřejmě respekt k loajalitě, supportu a nadšní radikálů. Nemělo by to ale nikdy ohrozit &quo
Komentář ze dne: 17.05.2010 11:15:34
Reagovat
Autor: [karlos] - '..'
Titulek: Re: Re: K začátku střetu...
No vidíš, a já vím, že tam byli napadáni i lidé, co si tam byli jen pro pivo. Znám je osobně a jsou to absolutně bezkonfliktní lidi. Takže oni ti policajti taky nejsou žádní svatouškové.
Komentář ze dne: 17.05.2010 13:28:45
Reagovat
Autor: [...] - '..'
Titulek: Re: Re: K začátku střetu...
bod
Komentář ze dne: 18.05.2010 10:34:54
Reagovat
Autor: [diom] -
Titulek: resume?
Tyk si myslim, ze to muzeme uzavrit konstatovanim. A sice: "hovada se najdou vsude". ;)
Coz ostatne neni nic noveho.. BP!
Přidat nový komentář
Zobrazit článek Policie zkazila poslední zápas